Kas niin! Sovein tänään itseni kanssa etten alennu olemaan koneella, vaan yritän järjestellä mun huoneeni, mutta.. Oon heikko ja tuli taas istuttua tässä pöydän ääressä. -.- Vihtuuht.  Mutta puolustelen! Tein kouluhommia ja kuuntelin tubesta musaa. Ja en ole pelannut _OLLENKAAN_ Sims kakkosta kahtena päivänä, mikä on aika iso juttu. :)
Tänään päätin kans mitä laulan eräässä esiintymisessä. Enää ei voi perua.. Oikeesti, mulla on aikamoinen esiintymiskammo ja jännitän kaikenlaisia esiintymisiä ihan _SIKANA_. Sitä ei välttämättä uskois, mikäli on tavannut mun InRielLaif, mutta näin on näkkileivät. Ja oon kans ihan hemmtin ujo. Voin todistaa: kerran oltiin äidin ja mummun kans Hesessä ja äiti pyysi että hakisinko pillejä. No, lopulta hainkin ne, mutta siihen päästiin vartin suostuttelemisella.. ':D 

//Mutta tää nyt oli tämmönen pikatiedotus, ei mulla muuta.